Op elke afdeling bij ICM werken Topparttimers en we zijn regelmatig op zoek naar nieuw talent. Als jij solliciteert word je in onze pool opgenomen. Zodra een afdeling een Topparttimer zoekt bekijken we wie daarvoor geschikt zou kunnen zijn en versturen we een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek. Als je op het sollicitatieformulier aangeeft dat we je gegevens het komende jaar mogen bewaren, dan nemen we contact met je op zodra we een match zien.
Er volgen nu enkele open vragen die samen jouw motivatie voor de functie van Topparttimer vormen.
De eerste vraag gaat over de afdeling waar je interesse naar uit gaat. Hier volgt een beschrijving van de 3 mogelijkheden.
Klantsupport/Maatwerk: diverse administratieve werkzaamheden met regelmatig klantcontact. Jij bent nauwkeurig en flexibel.
Adviescentrum/Startteam: telefonisch studieadvies geven aan potentiële cursisten. Jij bent communicatief (stelt goede vragen en vraagt door), bent benieuwd naar de vraag achter de vraag én je bent commercieel.
Leren & Presteren: verantwoordelijk voor het opzetten van online leeromgevingen voor cursisten en de laatste redactionele check op cursusmateriaal. Technisch ondersteunen van docenten en cursisten in online bijeenkomsten. Jij bent sterk in taal en communicatie, kan goed multitasken en kan intuïtief met techniek omgaan.